20 maj


jag älskar verkligen marinblått . & nu är den beställd :)

Erkänn klänningen är sjukt fin, och sen älskar jag marinblå :)
dagen var skön, lätt att genomföra . Idrottsinriktningen tycker
jag lärarna borde göra något åt, den är tråkig . Då sitter jag
hellre och gör läxor under den tiden . Men nästa år kanske
det blir lite annat, lät det som ? I alla fall, det får vi ju se :)
vi fick tillbaka våra matteprov idag, det var typ bara jag och
Jesper som inte fick vår B-del . Så än så länge fick jag bara
min A-del . Och det såg bra ut :) Likaså golfträningen nu på
kvällen gick riktigt bra . Fick några snygga träffar, men när
man väl blir nöjd med dem så går det dåligt igen ;)

har fått en kommentar från någon jag inte vet vem det är .
Ingen elak, absolut inte . Denna person bad mig bara att
lägga ut dagens outfit, alltså vad jag väljer att bära för
kläder under dagen :) men det tänker inte jag göra . jag
tänker inte lägga massa tid framför spegeln med en
kamera i handen . Sen tror jag inte att det blir så intressant
heller . Så det är lika bra att jag låter bli :D haha .
men tack ändå :) , jag blir bara glad av tips ! ha det

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

inriktingen är redigt tråkig"/ och de blir bara värre men nu har jag inte varit me på den sen innan praon:D för jag har ont i benen"/ Men när man ska se de positiva är jag glad att jag slipper idrotten...:P

2009-05-20 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0