21 maj


klänningen är jättesöt, och skulle passa otroligt bra
till mina vita ballerina jag beställde igår :)

Men man kan ju inte köpa allt, så är det bara . Hur mkt
jag än vill, så kan jag inte det . Jag är inte gjord av
pengar . & jag får faktiskt mer pengar av mina föräldrar
än va de bör ge mig . Men dagens samhällde byggs
upp av pengarna, det är det alla vill ha . Så ibland är
det svårt att låta bli att köpa för mkt , eller vad säger ni?

Denna dagen har varit härlig . Jag har både hittat och
fått tips om massa nya klädsidor & skorsidor, ska
kolla in dem senare :) annars var jag ute och sprang
innan . jag trodde aldrig jag skulle komma iväg så lat
som jag är  xD Ickis är och lyxar i Sthlm hela helgen .
man blir ju bara lagom avundsjuk , men hoppas hon
har roligt i alla fall :) jag saknar dig vännen min :* ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mcyket kostar denna söta klännigne?(:

vilken hemsida? (:<3

2009-05-22 @ 12:11:13
Postat av: Thylen

skaffa dig en äkta Stubbräcer istället för nått sånt skynkexD

2009-05-22 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0