27 maj


Idag blev det golfträning på kvällen . Gick både bra och dåligt, vet inte om
jag ska påstå att det är super kul att spela i denna vindstyrkan :)

Annars fyller Ickis år idag, så idag var det ta mig fan hennes dag :D
men skoldagen var lika trevlig som hennes födelsedag faktiskt .
Svenskan var grymt kul, vi hade teater och spelade upp ett par
berättelser vi skrivit , då älskar man sin klass till hundra alltså :)
mattelektionen med Martina var ju för härlig, eller hon som lärare
är för härlig :) på inriktningen hade vi beachfotball och softboll .
innan hade jag en dålig inställning faktiskt, men det blev riktigt
roligt :D många av dem bästa är ju med så då kan det väl inte bli
annat än bra ? Sen när jag kom hem kollade jag på Beverly Hills,
som varenda eftermiddag ! Inga läxor mer denna veckan :D

Men klockan tio i sju cyklade jag till Tabita sen cyklade vi vidare
till golfen :) emelie frågade om vi kunde hitta på något på lördag
men jag kan ju inte för att jag ska konfirmera mig "/ Emelies
och mina planer går alltid åt helvete rent ut sagt . Alltid när vi ska
träffas , som förr i tiden :) ooja, jag saknar det :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0