29 maj

Idag fyller min mamma år, grattis till världens bästa
mamma då med andra ord :D

Vi ska fira henne mera senare ikväll :) Denna dagen
har varit så otroligt rolig . Jag har haft sån energi till
allt så jag vet inte vad xD Idrotten idag var riktigt rolig,
det gjorde ni bra tjejer <3 . Efter idrotten blev det tyvärr
lite värre . Ngn idiot hade varit inne i killarnas o-rum
(omklädningsrum) och tagit fyra mobiler och pengar .
En av killarnas mobiler var ny sen igår . Varför gör
man något sådant ? Jag vet inte ens om jag orkar
uttala mig om det , tycker det är sinnessjukt så det
bara skriker om det :O , och jag tyckte så synd om
Eddie så jag var bara tvungen att bjuda honom på
en glass :* , på långrasten passade jag, Ickis och
Eddie på att göra vår musikläxa, den var mycket 
enklara än vad jag trodde, och skönt att det är över :)
 Hk:n var lite smårolig, vi städade ett kök var .
Pirre-Pierre och jag tog ett kök, sen kom
underbara Öller och hjälpte oss :P hehe ! Sen
fick vi bulle på slutet :) Läraren är helskön :D

Men nu måste jag dra, bilder kommer senare :)
puss och hej

Kommentarer
Postat av: ickis

ha ha ha vi fick glass :D <3

2009-05-29 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0