3 maj


någon mer än jag som tycker att gristävlingen var vidrig ?
Det var bra att Erik vann iallafall , något jag faktiskt inte
trodde eftersom jag såg att han stod kvar länge första
gången alla sprang fram . Jag hade inte en tanke på att
man kunde ta så stora bitar xD . Att Ranjit åkte var bra för
jag var så trött på honom och hans kaxighet . Lucas får
gärna vara kvar ett tag till . han är ärligt och klok ! :)

Idag har jag latdag , fast det har jag nästan
varje söndag . Pappa informerade mig och min bror igår
om att idag skulle vi vara hemma och jobba i trädgården,
hjälpas åt med det ! Efter Robinson smiter min bror ner
till Ram och sover där :O . Hur schyst är det då ? tyvärr
kom jag inte på detta förräns idag på morgonen . Men
jag slapp hjälpa till, "mathias behövde ju inte" . Så jag
har bara latat mig heeela dagen ! :D . Ikväll ska mamma
och jag ut och gå sen ska hon förhöra mig på proven , :) .
Klockan 16.00 blir det hockey :D hoppas på vinst såklart !

Har kommit sådär härligt långt ifrån skolan . Även om jag
har prov så känns det som sommarlov faktiskt . Har ju varit
hemma i fem dagar . Det blir att man känner känslan av
skolans tomhet, det gör mig glad ! Så om sommarlovet
kommer på riktigt nu så kanske jag blir dubblerat-glad :D ?
fast det känns inte helt fel att gå till skolan imorgon heller .
puss och kram på underbar dag

Kommentarer
Postat av: Tabita Sund

jag tycker inte den va vidrig! :O , den va rätt rolig! sp när erik fick tag i en sån skit stor bit! han åt ju tillochmed av den ;P så överlägsen vart han :P <3



älskardej

2009-07-21 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0