5 maj

Vi ska få en ny tjej i klassen .
Mer om det längre ner :)


Dagen var rolig , riktigt rolig . Först hade vi So,
då gick vi igenom allt inför provet . När de andra
ville ha So12:an så gick jag utanför och läste på
istället . Efter en liten stund kom Linnea S och vi
satt och prata . Otroligt söt & trevlig tjej tycker jag :)
Tyskan var väl sådär . Vi kollade på en film som
jag verkligen inte vill kommentera XD haha , den
var så fjantig . På fysiken skulle vi ha fysikprov som
jag kanske har sagt i tidigare inlägg ? Iallafall så
gick provet riktigt bra , kändes kanon måste jag
erkänna . Fast samtidigt var det lätt med , så jag
vet inte vad som överväger , min hjärna eller provet
svårighetsgrad ;) Lunchen var sådär rolig som
lunchen alltid blir om man sitter med de goa killarna
i klassen ! Skratt, skratt och åter igen skratt .

Teknik är ju så förbannat tråkigt :O . Förstår mig inte
på det . Nu visste jag ju hur jag skulle göra eftersom
jag gjorde om (min grej gick sönder förra veckan så
det var bara att börja om idag) . Det gick ju bra till en
början iallafall . Men Stina och jag fick oss en pratstund
med . Alltid lika uppskattat från min sida :D . På idrotten
hade vi beeptest . Man springer från vägg till vägg .
Står jag vid en vägg börjar jag springa när jag hör ett
pip , då springer jag bort till nästa vägg och stannar
där tills jag hör nästa pip, för då springer jag tillbaka .
Förståligt ? eller är det helt grekiska ?!  Förra gången
hade jag 6:1 , och mitt mål var att klara VG och att
fördubbla min tidigare ork . Det gjorde jag ju , så jag
är skit nöjd :D !


mobbning på svenskan .

På svenskan pratade vi färdigt om
mobbning . Sen fick vi reda på att vi skulle få en ny
tjej i klassen . & jag blev jätte glad av någon anledning.
Vissa blev nästan rädda, tycker att det var obehagligt .
Men det tycker inte jag ! jag vet ju hur de är att komma
till en ny skola . Och nu har jag ju min chans att göra
det lika bra för denna tjejen som de gjorde mot mig .
Men nu när jag funderat lite på det kom jag på att
det kan vara svårt att komma in i vår klass bland
tjejerna . Vi har två riktigt täta tjejgrupper som håller
ihop . Men det kan ju bli förändring nu när hon kommer
med :) Ingen vet, utan vi får se på måndag och veckorna
och året framöver !

Nu ska jag plugga So hade jag tänkt . Eller först ska jag
äta för jag är sjukt hungrig xD . Idag har jag ingen fundering
faktiskt . Inga onödiga tankar har snurrat i mitt huvud idag :) .
Igår blev det 90210 och idag blir det Andra Avenyn :D .
alltid lika mysigt att krypa ner i soffan på kvällen och sätta
på dessa underbara program :D ! Men nu har jag inte tid
att sitta här längre . Eftersom hela torsdagen är uppbokad
borde jag ju plugga nu när jag har chansen :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0