6 maj

Min underbara natt i tystnaden .
bara jag och ingen annan .

21.23 , gick jag och la mig .
22.48 , insåg jag att det var lönlöst .
22.55 , tog upp Soboken och började läsa .
23.33, tog en ny chans att försöka somna .
00.45 , vaknade av magont, ryggen värkte,
huvudet höll på att sprängas, smärtor i knät . 
01.07 , gick upp på toaletten och tog en tablett .
01.11 , gick och la mig igen .
01.58 , satte på TV:n . 
03.49 , stängde av TV:n igen .
04.28 , vaknar igen . 
05.01 , vaknar ännu en gång . 
05.50 , vaknar av klockan .

Trots detta går jag till skolan...
Om ni undrar varför jag kan alla klockslagen så
var det för att jag hade fullkoll när denna natt 
skulle ha sitt slut .

Mitt humör är alltså inte på topp idag , mina
ögonlock blinkar i en seg takt och tummen står
neråt . Klockan är min bästa vän idag om den
går fort . ha en bra dag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0