7 maj

Inatt sov jag iallafall mycket ,
men vet inte hur mycket det
hjälpte ? Kände mig nästan
ännu tröttare än igår morse :P
på elevens val hade alla i min
klass engelska/svenska/valfritt
uppe i åttan , sjuorna hade So
och då väljer man ju svenska
såklart ;) . Iallafall hann jag med
otroligt mycket . Engelskan och
hela So:n . Mycket effektiv lektion .
Jag hoppar till fysiken direkt .
Vi fick tillbaka våra prov med ,
jag är nöjd fast lite arg över att
jag missade en skit sak . Fick
iallafall 33,5 / 35 . Så jag är nöjd !
Men som sagt, en skit sak...
Nu ska jag sätta mig och plugga .
hann ju inte med bilen till Braås
av onödig lat anledning om ni
frågar mig... menmen , ha att gött !
puss

ps, kommer inga inlägg förräns
söndagkväll . är iväg hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0