9 maj

Pigg och glad klockan 7, så varför
inte gå upp ? :D . Först blev det
frukost , den var helt okej . Även
om jag förväntat mig amerikanska
pannkakor . Men visst, fil går väl
lika bra det ;) . Sen skulle vi ut och
upp i luften (det är en bana 12 m
upp i luften som man gör) vi delades
upp i två grupper . Jag och Ellen
gick ihop och fick den tyske men
också engelsktalande Rebecka
som vår "ledare" . Vi var först och
vi klarade banan rätt bra . Det
gick alltså för fort , men det gjorde
inte mig någonting :) Swinggungan
var oväntat äcklig första två sekunderna
Det var därför jag gav ifrån mig ett
skrik, om ni undrar :D . Mathias
ringde och berättade hur han och
Robinsongänget hade det hemma,
då blev jag så avundsjuk så det
skrek om det ! På kvällen
hade vi "Camp Fire" vid elden då .
Riktigt mysigt med mycket prat och
skratt från alla olika håll . De som
hade hand om oss bjöd verkligen
på sig själva , de var sjukt härliga
personer ! Efter det gick vi in till
våra rum . Vi skulle kolla på Robinson
på datorn . Men Tv4 suger ju så
det blev ingenting . Pinsamt att
det ska bli så på Sveriges största
Tvkanals hemsida måste jag säga :)
Efter flera försök blev det istället en
skräckfilm . Några gick och la sig
och kvar var Jonathan, Fille, Felix,
Hanna, Ickis, Ogge, Shasin, Eva
och jag ! jag hade sett filmen innan
så det var inte jätte kul . Skrattade
mest när alla andra skrek :D ! men
sedan blev jag tröttare och tröttare .
Jag insåg att jag skulle somna och
att det inte var bra eftersom jag
fortfarande hade linserna i , tyvärr !
Men det är ju bra att man kan ta lite
ansvar när mamma inte är med också ;) .
Hanna och Ickis följde med upp på rummet .
Eftersom Linda åkte hem sov Eva i
vårt rum denna natt :) . Vi somnade rätt
snabbt tror jag . :)

Kommentarer
Postat av: Felix

hahah jag skrek inte *stolt ;)

2009-06-24 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0