Bilder från konfirmationen :)

 
Ogge, Hanna, Ellen, Jasin, jag & Ickis syns :)


Alla utom jag själv som står gömd bakom Ewa :)


Här syns jag i alla fall . Kolla va liten jag ser ut ;)


Ickis, Ewa, Awwo, Jasin Linda, Frida, jag, Hanna, Ellen & Eva sjunger :)


Såhär glada kan man vara :) Felix och Ickis, kolla in Jaasin ;)


"det måste vara den bästa bild som tagis på mig" xD


jag och min Ickis :D visst är vi fina, glada och tokiga :D ?

Tack allihopa för det här läsåret . Det har varit en riktig upplevelse
som jag sent kommer glömma . Jag ångrar inte att jag hoppade
på . Vi har haft superkul . Ingen glömmer väl maten på första lägret?
och ingen glömmer väl de fantastiska människorna på andra lägret?
Ingen glömmer väl något av detta vi gjort tillsammans ? Tack så mkt


Kommentarer
Postat av: linda nordwall

tack själv gumman! hade aldrig varit samma sak utan dig, du är underbar ;*

2009-05-31 @ 18:22:38
Postat av: Tabita Sund

FINT! :)

2009-07-21 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0