Mat med familjen :)


Idag blev det kinamat med familjen efter Tihas fotbollsmatch :)
hoppas det muntrade upp honom efter förlusten ! Nu sitter jag
och väntar på att kunna ringa Ickis . Hon kollade ju på matchen
jag missade . Örjansklubben - Braås, där Örjansklubben vann
med 2-0 :D Härligt, de du Stina ;) imorgon ska jag konfirmera
mig xD alla frågar om jag är nervös, men varför ska man vara
det ? Jag har inte förstått det riktigt än . Men idag bar jag på mitt
doparmband hela dagen, så jag kommer i stämmning liksom ;)
hoppas ni får en mysig kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: ickis

haha japp imorgon blir vi av med det !!! taaack så hemskt mkt tkr jag :P matchen var riktigt bra ! fan örjansklubben börjar blir riktigt heta ;) haha xD och nu skulle vi egentligen pratat i telefon, " men du skulle bara käka tårta " hoppas du inte glömde hälsa till din mamma från mig ;)? men men hoppas du ringer snart, för längden på denna kommentaren visar att jag har tråkigt xD pusss på dig min BIIITCH :D <3

2009-05-29 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0