12 november

Var på gymnasiet idag, det var bra eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska välja.
Först gick jag på SP, sen gick jag, Ickis och Malin till BF, haha. BF verkade skittråkigt,
men det var nog för att vissa som berättade inte gjorde det på ett bra sätt. Sen när
vi kom hem kom Ickis över, sen åkte jag till Braås. Lärde mig för övrigt att passa på
sidvolt, haha. När jag kom hem satte jag mig med min bokrecension, och skrev färdigt
den. Höll på från tjugo i nio till halv elva, så jag var riktigt trött. Missade några delar av
Mammas Pojkar tyvärr, men får väl kolla på webben. Min granne är en ängel <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad lutar det åt på gymnasiet?

2009-11-13 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0