13 november

Asså, fredag den 13:onde. Varför ska man vara rädd? Jag förstår inte riktigt. Det är väl bara
dumt att göra något dumt av siffran 13? Det tycker i alla fall jag. Nej, jag blir lite tokig på det.
Min dag har inte varit någon "fredag den 13:onde" i alla fall. Min dag har varit bra, speciellt på
inriktningen. Jag och Stina i ett badmintonlag, ni kan ju bara tänka er vilket teamwork det var.
Haha, vad skulle jag göra utan Stina? Jag vet inte, för inget skulle finnas att göra, haha. När jag
kom hem somnade jag rätt snabbt, fy bubblan vad jag var trött, haha. Sen sov jag till 19.30 .
Så nu är jag superdupermegapigg. Men det är bra, så kanske jag inte somnar framför utröstningen
i Idol, som jag alltid brukar göra annars. Har lust att prata i telefon med, haha. Får se hur det blir
med det senare ikväll. När vi ändå är inne på Idol så ägde Tove alla, Mariette och Calle gjorde den
bästa duetten. Men Tove ägde ändå allt och alla, haha. Nu ska jag dra mig, ha det bra. Puss ♥


jag ska bara förklara hur man gör för att liva upp stämningen i 9b .
Man sitter utanför ett stängt rum där en TV står på. Sen vänder sig
alla och kollar på TV:n. Och under tiden sitter en i klassen och dubbar
vad de säger på den tecknade filmen. Ja, för er som inte vet så kan
resultatet bli riktigt roligt, haha. Hoppas ni ser TV:n i rummet fresten? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha faan det ägde ! xD

2009-11-14 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0