17 november

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och ska sova här inatt. Det finns typ inget
mysigare, ärligt talat. Mormor och jag kollade nyss på bilder från när mamma och Uffe
var små/unga, haha. Det var sjukt underhållande vill jag säga. Fick även en överblick på
mammas skolarbete under hennes tid på gymnasiet. Det var också riktigt intressant. Nu
är det bara pappa kvar, så får väl ta och ringa farmor någon gång denna veckan och kolla
om hon har sparat bilder med mera. Annars har jag pluggat, vi har biologiförhör imorgon,
och tyskaförhör sen är det bara tre lektioner kvar på SO-arbetet. Ush, det är så mycket nu.
Men det är bara att bita ihop, det är så otroligt skönt när det är över sen. Nu ska jag sätta
mig in i plugget igen, så vi hörs . Puss ♥ Linus heter Hjärtfors i efternamn, inte Vetlanda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var bor han?

2009-11-17 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0