2 november

Idag var verkligen ingen bra dag för mig. Dels allt igår och det gjorde att jag bara sov cirka
fyra timmar inatt. Och det blev inte bättre på SO:n när vi fick tillbaka proven. Jag fick 59/94
och det var G, jag blev så jävla besviken så jag visste inte vad jag skulle göra. Jag blev även
riktigt förvånad, jag bad Kenneth räkna om för jag kunde fan inte fatta det. Jag kände ju att
det gick skitbra på det provet, jag kunde ju allt. Aja, jag förstod ingenting. Men inget har ju
blivit bättre under dagen heller. Jag hatar detta och jag tänker inte prata med någon om det
så det är ingen idé att ni frågar .. Eller jo, jag tänker faktiskt prata med Sebbe om det. För
av någon konstig anledning förstår han och jag lyssnar på honom. Det brukar fungera, så
jag hoppas att det även denna gången ska lösa sig med hans hjälp. Om det inte gör det så
tänker jag bli nunna, och så var det med den saken. Nu ska jag äta choklad, jag har hört att
det hjälper om man är nere. Har aldrig testat, men nu ska jag det. Puss o hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0