26 november


såhär ska det se ut när man kommer hem efter en tuff och jobbig dag. Ett nystädat rum och
sen en tidning, plus nytt hårspray (eftersom mitt lite oväntat tog slut i tisdags) min mamma
står för mycket av detta, det gillar vi.

Men dagen har varit som sagt, riktigt tuff. Vi hade två prov, först matte sen biologi. Matten gick
bra, tror jag. Men på biologin tappade jag ord, blev stressad och allt var allmänt dåligt. Hade inte
heller den tid som jag behövde, menmen. Så går det ibland och det är bara att hoppas på det
bästa. Vid 17tiden gick jag ner och ställde mig vid W-huset för att invänta bilen till Braås. Helt
plötsligt så ringer min mobil. Då är det Cf, en gammal kompis som jag inte träffat på över sju
år. Jag har heller inte hört hans röst på sju år. Så det var verkligen annorlunda att prata med
honom, nästan chockerande. Men jag var så sjukt glad över det efter. Men sen var det Braås.
Vi fick en ny tjej, som dock inte kunde svenska. Så Linnea och jag försökte med lite olika slags
teckenspråk, vi lyckades rätt bra. Men jag ska lära mig vad "bra" heter på ungerska språket tills
nästa vecka, så hon inte tror bra betyder något annat, haha. Nu ska jag sova, vi hörs . Puss ♥

Kommentarer
Postat av: CLIP

oj, vad jobbigt med två prov!

2009-11-28 @ 01:04:20
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0