27 november

snaaark .. jag är så sjukt trött så jag vet inte vad jag ska göra. Sitter här med ögonen halvöppna
och vill gå och lägga mig, men ändå inte. Jag menar, det är fredag? Då ska man väl vara uppe och
njuta lite, eller? I alla fall var dagen lugn och bra. När vi slutade i väntan på bussarna ägde allt och
alla kändes det som. Jag, Stina och David var på topp med humorn. "Detta känns lite fel" Sorry, men
det är bara jag, Stina och David som hajar, haha. Nu orkar jag typ inte skriva mera, känner mig rätt
tom i huvudet. Jag ska nog checka nelly.se, och sen checka SF-kanalen, är det ointressant lär jag ju
somna. Idol var jävligt bra idag, vilket drag de fick till! Mariette skulle åka, tycker jag iaf. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0