6 november

Har nog inte så mkt att berätta om dagen .. eller jo, att Eddie och jag var ute och gick på vår 
idrottsinriktning, det var riktigt trevligt. Han är bäst den killen, jag kan prata med honom om allt!
När jag kom innanför dörren sjöng jag "det är dags för fredagsmyyyys, om det så är det sista jag
göööör" - det gjorde jag för att visa familjen att jag var på bra humör. Då hör jag någon från
köket: "Men först är det fredaaaaagsstäääääd, om det så blir det sista du gööör" Jahopp, då var
det en av mammas sätt att ge order på. Men jag gillade det, borde bli en ny vana tycker jag, haha.
Men det blev inget städande, så det får bli lördagsstäd istället. Ikväll är det Idol, det ska jag se.
Men först ska jag dra mig till telefonen och snacka av mig. Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Felix

Kom o tänka på den här låten när jag läste det :P Länka upp den på bloggen ;P http://www.youtube.com/watch?v=X8VEGqEeoK0

2009-11-12 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0