bilder från veckan :)

Nu kommer lite bilder från dagarna som hunnit gå denna vecka,


På idrotten igår var vi ute igen, denna gång ett steg utanför skolan, haha.
Jag, Ickis, Eddie, Timmy och Ewa var en grupp och vi gjorde lite te av vatten
och barr. Jag smakade inte, det varken såg gott ut, eller luktade gott :)


För er som inte vet så brinner det för fulla muggar under vatten som kokar.
Då går Ewa fram , och helt plötsligt bara sparkar till den så elden typ sprider
sig till locket och ja, blir rätt "stor". Gör man sånna grejer som Ewa gjorde då
kan man få en sådan samling av småbarn runt sig, haha. I övrigt är killen med
jätteblont hår, blå tröja och jeans Ewas nya killes lillebror, haha. Hans bror går
i sjuan och nu tror stora delar av skolan att Ewa tycker om honom bara för att
hon sa att han är snygg. Det gäller att hålla käften i styr du Ewa, och nu mera
får du hålla benen i styr med, kanske lika bra att låsa in sig ? ;)


så här kan man knäppa en reflexväst om man heter Elin ;D


Igårkväll kollade jag även på när mormor hade hand om älgköttet, det var
riktigt äckligt tycker jag. Men jag är ju inte så fjantig som Lina och mamma
utan att jag faktiskt kan se det, sen kunde jag till och med röra det med, haha.
Jag glömde varna känsliga tittare, hoppas alla tangentbord är torra från spya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0