godnatt :D

Nu ska jag nog dra mig i sängs. Jag har spelat msnspel med Armin. Han ägde mig på Röj-frågorna,
men jag hade faktiskt inte spelat det innan, haha. Men det gick bättre för mig på Sten, Sax och Påse.
Jag har ju en förmåga av att .. vinna .. host .. där , haha. Nu ska jag avsluta sms:en och sen sova.
Blir nog att sova länge imorgon, sen framåt kvällen kommer Linus med, får se vad vi hittar på, men
något blir det ju alltid :) . Har även hittat datorn jag vill ha, för ett billigt pris. Hoppas bara den är lika
bra som jag tror, även om den kostar 4.000 , annars tar jag nog någon annan. Så har ni förslag får
ni gärna slänga på det, haha . Vi hörs imorgon, puss på er ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på datorn?:)

2009-11-15 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0