godnatt på er (:

Det blev bandy, men jag mötte upp Malin innan istället och sen kom Linda. Lite senare
ramlade även Eva och Natha in, som jag sagt. Något som slog mig när jag satt där var att
bandy faktikst är rätt sexigt, haha. Vet inte varför och vet inte hur, men det var bara något
som kom upp i min hjärna. Skirö vann iaf, kul för dem, haha. När jag kom hem gjorde jag
lite varma mackor åt familjen, som vi sen åt. Nu ska jag väl duscha och lite så innan jag
somnar, så tänkte att det var lika bra att säga godnatt nu, haha. En grej till bara. Jag ska
ta vaccinsprutan på tisdag, och eftersom jag har sån jäkla otur kommer jag säkert vara
sjuk över både studiedag och torsdagen. Och på torsdagen har vi två prov, gratta mig. Men
man kan ju alltid hoppas på det bästa, något som knappt är lönt att göra. Men skitsamma :)


ska bara visa mina lyckade varma mackor innan de smög in i ugnen .
jag är faktiskt lite stolt, haha. Jag lyckades med familjen alla olika önskemål ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel :)

Det ser inte för gott ute ;)

2009-12-04 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0