godnatt sötnosar .

Nu ska jag nog dra mig till sängs, det är faktiskt skola imorgon så det är lika bra
att vara utvilad till det. Jag är dock inne på msn, och jag har ett viktigt samtal med
Sebbe, så jag lär bli kvar här ett tag. För er som undrar diskuterar vi viktiga kärleks-
frågor, haha. Han är bäst när det gäller sånt, varför vet jag inte. Annars kommer jag
säkert inte kunna sova inatt, har allt för mycket i huvudet tyvärr :/ . Men ajja, får se
hur det blir med det, sånt brukar lösa sig med tiden .. jaja, nu ska jag tagga skola ;D


jag hittade en bild från i sommar ,  och jag vill ha tillbaka sommaren :// 
oj, kolla inte på mitt stökiga och fula rum, haha. Nu ser det helt anurlunda
ut faktiskt . Shit, det märkte jag nu . Jäklar vilken förändringa, haha. puss ♥

Kommentarer
Postat av: BB

Sanslöst vacker ;)

2009-11-02 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0