hittade bilder från veckan .

Hittade lite bilder från veckan som gått i skolan, tycker att de är värda
att visas upp faktiskt, haha. Av någon anledning har jag inte laddat upp
dem på bloggen i veckan, men nu kommer dem .


Julia och Ewa i tisdags på idrotten när vi byggde vindskydd, haha ..


Detta var Eddies fina vindskydd som han skulle bott i ifall han kom vilse i
skogen, jag fick tyvärr ingen bild på klassen gemensamma vindskydd
(som blev lite rejälareän det här, haha) "killen har ju fantasi i alla fall" .


Fick även en snygg bild från musiken i onsdags då vi spelade upp våra
grupparbeten. Grupparbeterna som gick ut på att man fick en låt som man
skulle öva in med gruppen, och sen spela upp. Denna gruppen fick Mamma
Mia, och jag kan inte påstå att det alltid lät som Mamma Mia, haha. Karl är
för i övrigt inte med i denna gruppen utan skulle bara hjälpa dem. Men jag
tycker bilden är skön som fan. David, Karl, Eddie och Timmy. Kolla hur
koncentrerad David är, och kolla Karl, hahaha. Det gör hela bilden bäst (Y)

Kommentarer
Postat av: ickis

eva utan huvud xD<3

2009-11-08 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0