idols elin-snack .

Var det bara jag som blev tårögd under kvällens Idol? Jag vet knappt när och varför ..
det bara blev så. Bland annat när man såg dem tillsammans, hela gänget. Jag fick någon
känsla där jag kände igen mig, men vet inte varför. Men jag förstår dem, det kan inte
vara så kul att släppa en ut ur gänget bara sådär. De bor på samma hotell, äter mat tsm,
är säkert på stan tillsammans, jag menar, de gör typ allt tillsammans. Det är väl ungefär
som att bara slänga ut en "familjemedlem" ur huset, i stort sätt. Han tar sina väskor och
bara försvinner .. Och sen Rabih av alla solstrålar, ett sånt smile den killen har alltså och
en sån hejdundrandes humor, haha. Men alla som är kvar nu kommer ju att klara sig i
framtiden. De är så pass duktiga för det, men jag förstår att tävlingen är riktigt jäkla rolig,
så att man vill vara kvar. Detta året av Idol har avslöjat så mycket mer BAKOM Idol, det
gör att man inte ser det som bara en tävling. Utan lite som Melodifestivalen typ, förstår ni?
aja , stackars Idolgänget säger jag bara . De borde tjäna mer än 200 kronor per dag med
tanke på de hårda arbetet och den sorg de går igenom, haha.


Kolla in de smilet, det är ju inte utan att man blir kär alltså, helt ärligt !
Och alla som såg Idoleftersnack på TV400 vet att Rabihs lillebror inte var
alls lika snygg som Rabih, synd det, annars kanske han hade varit något
att ha , haha. Nej, nu ska vi inte vara sånna. Vi älskar Rabih och även
hans lillebror, eller hur? Haha . Denna killen kommer att klara sig ändå.

NU, ska jag bege mig till telefonen .. haha . Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0