1 oktober

Blir inget ordspråk idag för jag är inte hemma.
Men hörrni, det är läskigt att det redan är första
oktober. Jag hörde något om snö i helgen men
det får vi verkligen hoppas är ett falskt alarm?!

Idag har absolut inte varit min toppendag. Redan
idag på morgonen var jag lite nere, alltså trött för
min del. Efter lunch hämtade jag upp mig och sen
lyckades jag ha en riktigt trevlig bussfärd hem från
stan. Träffade bland annat min ängel Linda, som jag
i övrigt inte träffat på en hel vecka. Sen träffade jag
min MongoSyster och avslöjade mitt egna senaste
skvaller för henne, haha. Sen nu på kvällen blev det
såklart Braås, tränade småtjejerna. Det var lite segt
idag, tjejerna var trötta men vi körde air-track så det
fick igång dem lite. Till och med jag fick ju något ryck
och voltade fram som en studsande liten kanin, haha.
Sånt är underbart, men nu ska jag dra. åpuss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0