12 oktober

Första dagen efter praoen idag, och det var faktiskt roligt. Det kändes helt okej att komma tillbaka
till skolan trots allt. En jag hade saknat var ju Eddie! Stina hade jag också saknat, men vi hade ju
djupa samtal på lunchrasten så den stora saknaden gick över, du är underbar vännen<3! Sen efter
skolan skulle ju Jesper följt med mig hem, men jag kom på idag på morgonen att jag skulle ha
utvecklingssamtal direkt efter skolan, men sen bestämde vi att Jesper skulle vänta bara. Men sen
kändes det så onödigt och krångligt så vi struntade helt i det, haha. Får bli en annan dag. Och det
var en väldig tur att han inte väntade, för mitt utvecklingssamtal höll på i en timme! Och nej, det
var inte för att jag är någon bråkig typ om ni tror det, men jag har så mycket synpunkter när det
gäller skolan, och det har likaså min mamma, så jag antar att det var det som drog ut på tiden. Men
jag fick mycket sagt, så jag är nöjd med det. Nu ligger jag i min säng under en filt och pluggar matte.
Väntar på att mamma ska komma hem så hon kan hjälpa mig. Drog mig mot datorn enbart för att
det ringde och tydligen var det till mig, det var Carro som ville att jag skulle fixa röster åt henne på
Melodifestivalens webbsida, ohja, ni hörde rätt. Hennes låt är en av de 175 som kommit med i någon
slags webbjokerröstning, som man alltså kan rösta på. Men mer om det på onsdag, för det är då som
allt sätter igång. Och nu jäklar behöver jag er hjälp och stöd. HON SKA VARA MED I MELODIFESTIVALEN
OCH SÅ VAR DET MED DEN SAKEN :D nu ska jag plugga vidare, så ha det bra så länge :) åpuss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska vara med i Melodifestivalen ?

2009-10-12 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0