16 oktober

Ooh, jag älskar fredagar. Det är bästa dagen på hela veckan. För man får träffa
kompisarna i skolan, och sen känner man friheten inför helgen. Och sen serveras
det god mat hemma med, och TV:n kan alltid underhålla en. Visst är det superbra?
Idag var skoldagen rätt bra, det var många sjuka och två klasskompisar stod i
kiosken, så vi var rätt få i klassen. Men sånt är trevligt ibland med. Även om jag
saknar Eddie jättemycket. På idrottsinriktningen lärde Frida mig och Bells en dans
som hon dansar på sin streetdance. Det är lite svårt för en stel gymnast att dansa
just streetdance, men jag tycker att jag lyckades rätt bra, haha. Det var roligt iaf,
och det är ju faktiskt det som räknas. Nu ska jag kolla på "Mammas pojkar" och
"Inlåst", eftersom jag missade det igår. Sen kommer Ickis hit, vi ska väl snacka
och kolla på Idol tror jag. Trevligt kommer det nog bli. Men nu ska jag fortsätta
med min fredagskväll. Ha en kanonkväll ni med så hörs vi. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0