18 oktober

idag är det söndag. Antligen är man bara hemma och gör ingenting. Eller så hittar man
på något anurlunda. Det där med anurlunda händer ibland, det där med hemma och göra
ingenting händer allt för ofta. Men idag ska jag göra lite av varje. Jag ska nämligen åka
till någon slags kurs för ledarskap med mamma och Lina. Den börjar vid klockan 15.00,
så innan dess hade jag tänkt plugga lite faktiskt. Och det var inte så himla mycket kul
på varken facebook eller msn idag, så jag ska nog dra mig från datorn faktikst. Ha det
så bra så hörs vi nog senare

Sen har jag nog glömt att berätta att jag fick en kusin i fredags! Pappas syster
fick en dotter, så nu har min andra kusin Lukas fått en lillasyster. Och jag tycker
det är så himla gulligt. Jag ser verkligen fram emot att träffa den lille sötnosen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0