20 oktober

Idag var en helt okej dag i skolan. Jag drack inget kaffe idag på morgonen så jag
har haft huvudvärk och har det fortfarande. Allt sket sig i bussen kan jag tala om.
Men innan dess var det faktiskt helt okej, trots huvudvärk. På idrotten hade vi ju
Stadsorientering. Då man orienterar i Landsbro och skriver upp färg på dörren och
sånt, lite töntigt men så enkelt är det. I alla fall var jag med Hanna och Eddie, vi
cyklade tre stycken på en cykel. Det var sjukt roligt, så roligt som vi hade under
den timmen har jag inte haft på länge, haha. Nu ska jag plugga So, ha det bra ♥


Hanna, jag och Eddie på idrotten. Jag älskar bilden så himla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0