21 oktober

Idag var det en ganska bra dag faktiskt. Jag duschade idag på morgonen med. Ni vet
när man är sådär trött och sömnig, att då stiga in i en varm dusch. Det finns nog inget
härligare, i alla fall inte när man är trött. Jag vill berätta om det bästa på hela dagen.
Det är att vi på musiken har grupparbete, och får man en låt som man ska träna in och
sen spela upp. Och i min grupp är August med, och han är så jäkla musikalisk. Vi är
verkligen skit grymma! det sa till och med läraren. Men det bästa är att om det rullar
på såhär lär jag behålla mitt MVG som jag fick på provet, det älskar jag! Men nu måste
jag plugga, vi har Soprov imorgon om Islam. Det är faktiskt rätt nice. Ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: anonym

fan va du ska skryta hela tiden.är så jävla trött på de

2009-10-21 @ 22:36:08
Postat av: anonym

är så jävla trött på att du ska skryta att du är så jävla bra och prata skit om andra är du också jävligt bra på att göra vrf skryter du inte om de för så jävla trött på dig.

2009-10-21 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0