23 oktober

Vilken underbar dag! När vi hade slutat så måste ju vissa vara kvar i skolan,
men egentligen gör det ingenting för vi har så himla trevligt och roligt då !
Jonathan och jag gick ner till kiosken och handlade hur mycket godis som
helst. Jag vet inte varför, men jag var bara så himla sugen på det! Sen kom
vi upp, då satt massa trevligt folk där och många kom även. Sånt älskar jag,
att bara sitta och ha riktigt trevligt med folk man kanske inte pratar så mycket
med annars. Jaja, sen åkte vi hem i bussen. Och bussen äger på fredagar, då
menar jag verkligen äger! Allas humör & humor är på topp, det älskar vi. Sen
när jag kom hem så somnade jag, haha. Jag var så trött. Men nu ska jag kolla
på Andra Avenyn eftersom jag lovat Hanna det hela veckan, haha. Sen blir det
Idol! Jag har en känsla av att Erik kommer att äga ;) det återstår att se. puss

har inga bilder på varken godis eller folk tyvärr, min mobil dog :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0