26 oktober

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva, haha. Men jag har ju varit med Becca
sen i lördags, men det vet ni väl redan. Och det var kanon, hon är helt kanon. Tack så
mycket Becca <3! Så igår var vi på bandy. Fast vi gick efter halva matchen, haha. Jaja.
Men det var trevligt, träffade Linda, Natha och Eva med. Men iaf, sen träffade vi Armin
och en kompis till honom, det var också trevligt. Och innan dess träffade vi ju Ellen och
Emily, haha. Hur nice tjejer är inte det liksom? Ja, de två får mig att skratta kan jag ju
tala om, haha. Nu sitter jag här hemma själv. Mamma tränar, Hampus är någonstans,
Mathias tränar och pappa är med Mathias. För er som undrade liksom, haha. Men ska
nog snart ta och sms:a en och reda ut lite saker från gårdagskvällen. Elr ja, vi får se
hur jag gör. Men det är så skönt med lov tycker jag, skitmysigt :) men vi hörs, puss ♥

Jag glömde gratta gårdagens födelsedagskille. Kasper fyllde ju 17 år igår, grattis :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter han Armin i efternamn?

inte Dautovisch va? (han är skit konstig) iaf, hihi

2009-10-26 @ 19:06:45
Postat av: Anonym

bandy <3

2009-10-26 @ 22:46:33
Postat av: Anonym

bandy <3

2009-10-26 @ 22:48:00
Postat av: bella k

men ofta anonym där uppe.. hon kan ju för det första inte ens stava till hans efternamn, Dautovic stavas det. ;) haha. Och nej, varför är han konstig? :p det vill jag ha svar på iaf :) <3

2009-10-27 @ 21:59:25
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0