31 oktober

Det känns som om det är söndag idag, och egentligen är det ju det, fast ändå inte!
Linnea och jag slappade heeeela dagen, vi kollade lite på film med hennes lillebror
med. Annars gjorde vi ingenting, haha. Och nu ska jag åka till mina kusiner. Det blir
nog trevligt, men jag sitter här med blött hår och mamma skriker att vi åker NU. Jag
vet inte vad ni tror, men jag tror att jag ligger lite illa till . Ajja, får se hur jag löser
detta , haha. Ha en bra kväll nu allesammans, så hörs vi . Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Alissa

Fin blog Elin :) <3

2009-10-31 @ 22:31:13
Postat av: Lollo

Gud va fin blogg. Kram

2010-09-09 @ 21:29:57
URL: http://louiseeriiksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0