7 oktober

Idag är jag hemma, är sjuk. Känns inte jätteroligt
men det är sånt man får ta. Har i alla fall hunnit lite
av varje idag mellan sovstunderna, det känns bättre.
Sitter och kollar på Andra Avenyn nu, jag har börjat
bli beroende av det igen, haha. Funderar på att kolla
på ett avsnitt av Inlåst med, ni vet det där programmet
på TV4 där massa unga killar blir inlåsta med gamla
inlåsta gubbar, tycker det låter lite intressant plus att
det tydligen skulle vara en hel del snygga killar med
där också? Men om en halvtimme börjar Bonde söker
fru, och det ska jag bara se. Så himla mysigt program!
aja, kanske ska sluta snacka teveprogram nu? Har en
ny bloggdesign på gång, ska bara prata med henne som
fixar min design först. Hör kanske av mig senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0