bilden sårade mig djupt.


Hittade bilden och den bara skriker sommar !
jäkla skit, jag vill ju ha sommar och inte höst :(

Men snart kommer väl sommaren igen. Det är ju bara
typ 10 månader dit men ändå, haha. Fram tills dess får
vi väl göra det bästa av situationen. Märker ni också hur
jag försöker övertala mig själv genom att vara positivt?
Ohnej, jag bara lurar mig själv. Så nu säger vi som det
är, att sommaren är grejjer men att hösten kan ta sig :)
Hur många vill göra sommaren 2010 till den bästa?`

Vi måste göra följande.
- vi får endast tänka på sommaren 1983 gånger per dag.
- lägg undan shortsen, bikinin och solbrillorna, för att slippa ångerst.
- tänk innan du går ut att det är svinkallt ute, av någon konstig 
  anledning så känns det faktisk inte så jättekallt då. TESTA!
- lyssna inte på en enda sommarlåt, nu taggar vi "Hej tomtegubbar"
- Åk för sjutton gubbar inte utomlands, risken finns att du vid din
  hemkomst blir djupt deprimerad av Sveriges klimat, och då kanske
  du får någon trög idé om att flytta från kalla Sverige. Och sånt drabbar
  ju alla. Vänner, familj och övrig omgivning.  SUPERVIKTIGT!
- Be till Gud varje dag om att få bättre väder sommaren 2010, annars
  spelar ovanstående meningar ingen roll och vi har jobbat i onödan....
- Till sist, under denna långa och tuffa tid ska du tänka på att vi kanske
  ändå har det rätt bra i Sverige (förutom klimatet!) , att vi inte har krig,
  diktatur eller matbrist. Kanske sånt där, och sen finns det ju solarie, 
  simbassänger och grillande spisar som kan ge dig sommarkänsla. Men
  fuska inte för mycket med det bara.
- Öland bör man inte heller besöka under denna tid, då inser man hur
  ett så underbart ställe kan bli så tråkigt utan sol och värme. Onödigt!

Jag ska peppa detta i tio månader nu, i hopp om att någon är med mig?
Annars kanske det bara blir jag som får en toppensommar 2010? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0