en fråga på bloggen .

"vilken tur att de löste sej. Kan du inte ha frågestund på din blogg? snällla:)"

Svar: Jovisst kan jag ha det. Det kanske passar nu över lovet med, bra idé!
Hade ju det för några månader sedan, och jag vet inte riktigt vad jag tyckte
om det då. Men självklart, jag startar nu och håller på tills lördag vecka 44.
Så fråga på nu då för sjutton gubbar :)

En grej till bara . Många av er som kommenterar är sjukt gulliga. Så varför
kan ni inte bara skriva i ert namn, bara förnamnet då. Då skulle allt bli så
mycket gulligare och personligare. Tänk på det är ni snälla, pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte söt!

jag vet inte vad jag ska fråga kommer inte på något.haha

vilken klass går du i och vilka brukar du umgås med mest från din klass?:)

skriver mer sen kmr inte på någtot mer nu haha

2009-10-24 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0