frågestunden .

Från idag och en vecka framåt.
Alla frågor kommer besvaras :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon kille på g?

Har du bra betyg i skolan?

Pratar du någon dialekt?

Har du några favoritdjur?

2009-10-24 @ 14:28:53
Postat av: ronjaisaksson

haha, jadu elin men jag vet inte hur man gör (: kan inte snacka med mig själv i en kamera? xd haha du är snygg!<3

2009-10-24 @ 14:30:47
URL: http://ronjadenicethyra.blogg.se/
Postat av: Amanda

har du några syskon?

plattar du håret varje dag?

hur kommer det säg att du tog mig som vän på facebook?

du verka vara en trevlig tjej, är du alltid glad eller ?

vilka bloggar läser du ?



:)

2009-10-25 @ 19:33:27
Postat av: bella k

- vad gör du innan skolan?

- vem är din bästa kompis?

- väljer du att ha många kompisar, eller några få väldigt bra?

- är du alltid dig själv?

- vad tycker du om mig ? (a) haha

- du använder inte mkt smink va? för det ser inte ut så :)

- hur ofta köper du kläder?



så, det blev lite frågor iaf,

inte dom bästa, men bättre än inget :) <3



2009-10-27 @ 22:10:11
URL: http://izzabellak.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken skola går du på?

vilken linje ska du gå på gymnasiet?

vet du några som ska gå handel?

vad har du för betyg?

har du några husdjur?

vart bor du? landsbro/vetlanda`?

har du varit onykter någon gång?

vem är din bästa kompis?

vilken musik gillar du?

vad äter du till frukost?

2009-10-31 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0