godnatt .

Min söndagskväll blev som så att Jimmi och Lina kom upp och vi drack lite varm choklad
och satt och typ småpratade. Sen satte jag mig vid TV:n för att se Playa del Sol, det var
längesen jag skrattade så mycket åt det programmet, och jag vet inte riktigt vad det var
jag tycker var roligt, men något måste det ju varit. Sen nu kollar jag på Parlamentet, det
var något med det som också fick mig att skratta, så nu ska jag sms:a lite och sen sova.
Skola imorgon ju, vet inte riktigt vad jag känner inför det, men känns nog ändå rätt skönt.
Även om det jag minst av allt vill just nu är att plugga, jag känner att jag bara behöver ett
riktigt långt höstlov. Eller ja, helst sommarlov men tror inte att det går att fixa, haha. Vi
hörs imorgon. Då ska jag nog vara med Jesper tror jag, om det inte blir så vet jag inte alls
vad jag ska göra, haha. Ni får ni ha en bra natt och även morgondag. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0