i skolan

Sitter i bibblan med Linnea och Lina nu! Sen några till, däribland Eddie som jag
inte behöver räkna med. jorå, självklart räknas alltid min Eddie-Bear :) jag ville
bara säga att jag ska halshugga mig själv när jag kommer hem. Och nu undrar
ni varför, men det finns faktiskt en riktigt bra förklaring. Förklaringen är att jag
fick G på mitt matteprov, jag var ett poäng ifrån VG. Jag blev skitförbannad.
Aja, ni tycker väl inte att det är något, men det är det. Nu kommer min lärare
att gnälla ännu mer på mig och därför pressa mig ännu mera. Men så är det.

Men nu ska jag väl dra mig, vi börjar om fem minuter. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: bella k

det var samma sak för mig :o

jag fick 26, och 27 var vg på mitt matteprov, man blir som sagt väldigt irriterad :) <3

2009-10-21 @ 16:15:53
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0