jag blir så jävla arg!

jag skulle sätta mig och kolla på Idol, sen fick jag ett sms från Fidde. Och
jag hade konversationen uppe. Sen när jag tryckte ner så hade jag en sån
där stanardbakrund ni vet? Alltså inte min riktiga och vanliga. Jag började
ju undra vad som var felet. Sen går jag in på bilder och ska ändra tillbaka
till min vanliga bakrundsbild, då finns INGA bilder! Sen går jag in till min
musik, det fanns INGA låtar kvar. Och jag blev så arg, jag är fortfarande
riktigt förbannad. Jag fattar inte varför det händer, och hur det kan hända?
Jag menar det, verkligen ALLT på min mobil har raderas. Mobilhelvete !


Kommentarer
Postat av: Linnea Gillsand

tryck in minneskortet lite. Den kanske glappade? Den kanske liksom inte var riktigt inne. Det händer mig ibland :) <3

2009-10-23 @ 23:04:04
Postat av: Elin Andersson

ta det lugnt elin :)

det blev så på min med men minnes kortet glappade, fast jag fick starta om min o så har den funkat som den ska igen :)

2009-10-26 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0