min natt/morgon!

Igår när jag kom hem från Braås hade jag migränanfall, så ingen TV eller
något pluggande för min del. Det sög verkligen, migrän suger verkligen. Men
istället somnade jag vid 20.30, vaknade 02.15, sen låg jag vaken enda tills
04.45. Slå det, jag låg alltså och typ tänkte i två och en halv timme. Men jag
var pigg idag ändå. Tills en början i alla fall, när jag ska upp till duschen och
stått där vid det rinnade vattnet i 10 minuter inser jag att det nog inte finns
något varmvatten, ändå står jag kvar i 5 minuter till. Sen blev jag så jäkla
arg så jag sprang ner till pappa och skällde på honom, precis som om det
var hans fel att vår panna är seg? Okej, lite hans fel men inte bara. Han
säger så att jag ska vänta i en halvtimme. "I EN HALVTIMME?! Tror han att
han är rolig eller, klockan var 06.00, jag ska till bussen vid 07.05, jag skulle
alltså duscha vid 06.30, mitt hår torkar inte på 20 minuter om han tror det!
Sen måste jag ju platta det med, fixa det på alla sätt och vis" Så gick mina
tankar då en misslyckad morgon väntade mig. Sen vid klockan 06.35 hade
jag blött ner hela mig i det kalla duschvattnet, och ska ta schampo i mitt hår.
DET ÄR INTE SANT, schampot var slut, har ni hört?! Jag vände upp och ner
på säkert fem flaskor och alla var tomma. Sen hittade jag en flaska som
hette något med allt i ett, som Mathias har med sig på hockeyn. Så det var
bara att ta den. Så jag tog ju det i både hår och på kropp. När jag skulle
skölja av tvålen från benet gick det inte bort riktigt, då gick en tanke såhär:
"Okej, om det inte ens går bort på ett slätt och ryrakat ben, hur ska det
då gå bort i håret?" Så jag stod i kallvatten på tok för länge enbart för att
få bort allt ur håret. Fresten så luktade ju tvålen kille med, ush! Eller, jag
gillar killukt, men inte på tjejer och absolut inte på mig själv! Asså, är det
någon som läser? XD . Skit samma, det slutade med att håret blev tort, jag
torkade det med den överhettande plattången, haha. Det är min morgon de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0