min nya design ;)

Som ni ser har jag fått en ny design, för er som inte har märkt detta kommer här en bild .



där ser ni, haha. Det är min ängel Ellen som gjort den åt mig, och jag blir så glad över att hon
vill och orkar lägga tid på mig och min bloggdeign. Jag är så tacksam så jag vet inte riktigt hur
jag ska kunna tacka henne, någonsin. Men jag hoppas att det kommer en dag, då jag kan göra
något för henne med, som visar min tacksamhet. Tack ännu en gång Ellen, du är otrolig vännen<3

Men nu vill jag veta vad ni tycker? Bilden uppe till höger kanske inte tilltalar alla på samma sätt,
den kanske visar en lite fel bild med om man kommer in som ny läsare och inte känner mig. Men
då får det vara så, hehe. Men vad tycker ni egentligen, är texten jobbig eller något sånt? Ut med
språket, jag vet att ni ändå tänker något. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad förvånad jag blev när jag gick in xD men jag tycker den är riktigt cool ! :D <3

2009-10-11 @ 18:31:14
Postat av: ickis

haha vad förvånad jag blev när jag gick in xD men jag tycker den är riktigt cool ! :D <3

2009-10-11 @ 18:31:30
Postat av: linda

håller med ickis! riktigt cool, och du är fan as snygg bruden min. :) <3

2009-10-11 @ 18:44:35
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0