mysig lördagskväll :)

Det tjatas från Landsbro att jag ska komma dit ikväll
men har ju inte direkt någon skjuts och nu har ju klockan
hunnit bli lite, plus att jag inte vill tränga mig på och sova
hos någon inatt heller. Så det får bli en annan gång killar!
Istället tog jag moppen ner till Ramkvilla för att tillbringa
kvällen hos min mormor och morfar. Det var riktigt äckligt
att köra så som det blåste. Men jag satt och nynnade för mig
själv. Något i stil med "Jag är smart, jag är smart, för jag
blåser inte av, blåser inte av, så även om vinden tar tag så
sitter jag kvar, så sitter jag kvar"
Jag rimmar ju så "otroligt"
bra med, haha. Varför jag är smart är för att jag lastade på
lite allt möjligt onödigt på moppen så det skulle bli tyngre så
att jag inte blåste bort, sen sitter jag ju på moppen och blåser
därför heller inte av. Haha, så logiskt och så töntigt. Det är jag
det. Hos mormor möts man av underbart god mat och morfars
eviga tjat om hur glad han är att ha sin dotterdotter på besök.
Det är lördag det, och snart blir det Körslaget med. åpuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0