nu är du 3 år <3

H A M P U S    E R I K    A R V S Ä T E R    B L I R    3    Å R    I D A G  ♥


För ungefär 3 år och 9 månader sedan berättade mina föräldrar för mig och Mathias att
vi skulle få en lillebror. Jag minns inte så mycket, mer än att det lät lite skrämmande.
"Ett litet barn?! Hur ska mamma och pappa hinna med oss nu då?! Vart ska han sova?!"
Alla frågorna i ett. Men 9 månader senare föddes killen som förändrade min familjs liv
helt och hållet. Han heter Hampus Erik Arvsäter och är något av de underbaraste på
denna jord om ni frågar mig. Ett barn kommer alltid med glädje, och behåller alltid samma
glädje. Men Hampus ger oss dubbel glädje, hans glada och pigga humör smittar ofta av
sig på oss andra i familjen. Hans nya ord, hans nya ideér och hela hans utveckling gör
mig och min familj så glada. Det är nog inte många som har en bror som är 12 år yngre
än en själv. Och ni har i alla fall missat någonting. Jag har något, det är mina två helt
underbara bröder. En av dem blir hela 3 år idag. Så jag önskar honom ett stort grattis.
Jag älskar dig lillbrorsan, ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hampus är ju världens esäklaste skönaste unge.

Hoppas hans tre års dag blev lyckad.

Puss på dig lillan <3

2009-10-30 @ 00:06:57
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson
Postat av: ickis

"världens bästa TJOCKA Hennika" :D han är coolast i simonsryd ;) <3

2009-10-30 @ 16:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0