ouppskattad bloggdesign .

Mamma gillade inte alls min bloggdesign, så jag anar att den inte lär tilltala varken farmor eller
mormor då heller. Sitter och funderar på ifall jag ska ändra den, men vet ju att det är krångligt
och sen vill jag inte göra så mot Ellen heller. Sen tror jag att det ändå är mest mina kompisar som
läser min blogg, och de har redan sett bilden. Och det är lite så bilder ser ut idag, men okej, jag
förstår nog ändå mamma lite. Inte precis så man vill se sin dotter , och speciellt inte på hennes
blogg med endel läsare, haha. Men ska fundera och diskutera saken. Och mitt i allt detta så tycker
jag att det känns som om att det är såhär bilder ser ut idag, men men. Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var fin

vaför vill de inte det då är du naken under? hih

bli modell sötnos

2009-10-11 @ 20:26:16
Postat av: linnea

skit snygg bild elin!!<3

2009-10-16 @ 17:25:58
URL: http://gustafssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0