problemet löst .

Jag tog ut mina agritioner på Fidde, och till försvar sa han "Men kolla om minneskortet
sitter rätt" Och då testade jag det, sen nu så var allt tillbaka på sin vanliga plats igen!
Tack Fidde<3 Nu vet jag vad man har vänner till, ge råd när mobilen krånglar ;) haha!
jaaa, för er som inte förstod så är problemet i tidigare inlägg löst, och inte tack vare mig ;)

Bara för det har jag lust att lägga upp en bild på Fidde,
mycket för att retas men ändå :D

HAHAHA! asså, han kommer bli så jäkla arg på mig .
Men jag ville väl bara säga tack för hjälpen kompis  ;)

Nu ska jag ringa min andra vän Ickis, vi ska prata ut :D
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att de löste sej. Kan du inte ha frågestund på din blogg? snällla:)

2009-10-23 @ 21:29:10
Postat av: Anonym

hur känner du fidde?:)

2009-10-24 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0