svar på kommentarer .

Till Stina :
Det kan ha varit då, är inte säker. Jag visste det inte
heller, minns inte hur jag fick reda på det heller. Men
så är det. Fast du har ju en vecka på dig gumman, men
du har en bok eller? Okej, vi kanske borde ta detta på
telefon istället för på min blogg? Haha, puss <3

"Vad ska du göra i Braås?"
Anns "ex" Viktor hade fest, och då frågade Ann om jag
och Janina ville hänga med. Och Jossan (som jag tränat
gymnastik med) var där, och vi har inte träffats på över
ett år, så då ville jag verkligen dit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det kanske vi borde göra :P Men nu är ju snart detta samtalet slut :P Jodå jag har en bok, men saken är den att jag tittade på hur många sidor jag hade kvar och vad jag va på. Och jag var på sida 43 och totalt va det 343 sidor så jag har knappt 300 sidor att läsa och sen skriva. detta kommer bli problem :S :P <3

2009-10-10 @ 18:30:17
Postat av: stina

Wopps / stina :P

2009-10-10 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0