Svar på kommentarer :D

"vem är mattias?
vad pratade ni om då? ;)
hur kommmer det sig att det skiljer så många år mellan
dig och din lilla lilleboro
som du hade kort på en gång, är din föräldrar skilda?
(bara undrar)
hihi"


Tack för din fråga. Mathias är min lillebror. Jag har två bröder, båda är yngre än mig.
Och nej, mina föräldrar är inte skilda. Även om jag hört både den teorin och även att
vi kanske har olika pappor. Men nej, det är samma i allt, haha. Hur det kommer sig att
han är så mycket yngre vet jag inte. Vi kan se det negativt och säga att mamma och
pappa tröttnat på mig och Mathias och därför skaffar de ett barn till, eller så ser vi det
positivt och säger att de vill ha en go unge till, eller så vill de inte bo själva när Mathias
och jag flyttar hemifrån, haha. Jag tror på att de vill ha fler goa ungar, eller? ;) Det är
helt okej att undra. Vi pratade om skolan, något som inte intresserade Mathias alls :D

"Jag ska rösta :D"

Tack, nu blev jag riktigt glad. Rösta gärna en gång till ;) Tack så mycket :D

Till Mogno:
Bra Mongo, men du ska ju till Tyskland nästa helg? Är det säkert att du verkligen
avbokar den för att köra mig? Haha, :D <3

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha vet du vad detta slog mig idag. Fan man ska ha så mkt omkring sig så man lovar hit & dit ;D Men Elin jag avbokar direkt ;D hahaha

2009-10-16 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0