Till lilla töntiga anonym .

Du har till och med skrivit in anonym i lilla rutan, för annars hade det ju stått
"Anonym" med stort A. Skryta vet jag inte, jag berömde ju en hel grupp, eller hur?
Det är ju inte precis bara jag i min grupp som kan få MVG, läste du inte noga? Jag
skrev ju om musikunderverket August. Sen det med MVG, sen när blev det fel att
vara lite stolt? Jag berättade ju om mitt G i matten. Hade jag velat framstå som bra
hade jag nog inte skrivit det lilla du. Ha en bra dag ;D

Ibland undrar jag vad det är för läsare jag har! Om de är känsliga eller bara töntiga,
det kan jag inte bestämma mig för. Men jag vet många gulliga läsare med såklart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf snakar du skit om andra så jävla lågt:@

2009-10-22 @ 17:09:26
Postat av: Anonym

Vrf snakar du skit om andra så jävla lågt:@

2009-10-22 @ 17:10:24
Postat av: fidde

ja tror de e en blatte som kommenterat här, kan inte ens stava till snackar

2009-10-22 @ 18:40:45
Postat av: Anonym

jag tycker inte att du skryter! det var en liten sak men kom igen :) Tjejen elr killen är en tönt som är avundsjuk:D

2009-10-22 @ 19:34:39
Postat av: bella k

asså fidde där uppe.. blattar kan la också stava, varför skulle det vara en blatte, det kan likaväl vara en sjua som inte kan stava! jag blev faktiskt lite arg där ! :o

2009-10-22 @ 19:46:27
URL: http://izzabellak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bella, blattar kan inte stava. De är ju blattar.

2009-10-23 @ 08:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0