ush, läskigt!

Nu ska jag berätta om något riktigt läskigt som hände alldes nyss. Jag hade lyssnat
på musik på min mobil med högtalare på. Sen hade jag pausat precis när en ny låt
skulle börja. Tror det var "When Sunlight" med Kevin Borg. I alla fall så kikade jag
på lite olika bloggar, i typ en kvart. Sen helt plötsligt hoppar "When Sunlight" igång
igen, utan att jag ens rört min mobil! Det enda jag ser är ju en svart skärm eftersom
skärmsläckaren försvunnit för länge sen. Sen börjar jag fundera på att någon kanske
ringer, men jag har ju inte den ringsignalen. Och jag vågar inte trycka någonstans.
Sen klickar jag på mittenknappen men ingenting händer, sen efter fem sekunder börjar
mobilen lysa och jag kan pausa låten. Nu när jag skriver detta känns det som om det
kan bero på min mobil. Men jag vet inte, den är seg men absolut inte såhär seg. Jag
menar, en kvart?! Aja, får se om något liknande händer igen. Annars tror jag att jag
blir rädd på heltid ärligt talat, haha. Nemen sånt här mår jag dåligt av, tro mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0